Veelgestelde vragen

Nadat wij de bestelling via de website hebben binnengekregen, controleren wij voor u de beschikbaarheid. Hierna ontvangt u van ons een bevestiging per mail, en dan zijn de materialen voor u gereserveerd.

Voor een zorgvuldig en goed transport van onze materialen hebben we een eigen bezorgdienst. Het bezorgen en retourhalen van de gehuurde materialen, komt voor rekening van de huurder en zit niet in de huurprijs, maar wordt apart in rekening gebracht. De bezorgkosten zijn hier terug te vinden. Mochten de bezorgkosten voor de gemeente/plaats van uw bestelling niet in de lijst staan, kunt u deze bij ons opvragen. We hanteren hiervoor een vergoeding per km.

Afhalen van materialen is slechts beperkt mogelijk.
De producten uit de categorie serviesgoed, tafellinnen, verbruiksartikelen, dranken en overige materialen die verpakt zijn in een kist of krat, kunnen door u worden afgehaald. Alle andere materialen worden uitsluitend door ons bezorgd, tegen het geldend bezorgkostentarief.

Wanneer een bestelling moet worden afgeleverd op een ander, anders dan uw eigen adres, geef dan duidelijk door wat het afleveradres is, en wat het factuuradres is.
Wanneer niets wordt aangegeven, gaan we ervan uit dat het afleveradres hetzelfde is, als het adres wat wordt ingevuld bij de bestelling.

Wij doen voor u de afwas. We verwachten van u dat de materialen spoelschoon en ontdaan van drank- en etensresten bij ons retour komen. Graag in de zelfde bakken/kratten waarin ze zijn afgeleverd.

Tafellinnen wordt door ons gereinigd en kan dus vuil retour. We vragen van u om er zorg voor te dragen, dat het tafellinnen na gebruik droog is, alvorens u het opvouwt/rolt en in de bak waarin ze geleverd zijn terug doet, voor retour. Dit om verstikking te voorkomen.
Bij vervuiling met inkt, kaarsvet of kleurstoffen (door bijv. confetti) worden extra schoonmaakkosten in rekening gebracht.

Dat kan gebeuren, maar we moeten de beschadigde of ontbrekende materialen wel in rekening brengen. De materialen worden voor levering en na retour komen door ons geteld en nagekeken. Indien achteraf blijkt dat er materialen beschadigd, buitensporig vervuild zijn of ontbreken, worden deze in rekening gebracht.

Wij spannen ons in om al onze materialen met grote zorgvuldigheid bij u af te leveren. Echter kan er altijd iets misgaan. Mocht er iets niet kloppen, of mocht er apparatuur niet goed werken, neem dan bij constatering direct en altijd contact met ons op. We lossen het graag voor u op. Achteraf reclameren is lastig, omdat we dan niet meer in de mogelijkheid zijn om samen met u naar een passende oplossing te kijken.
Dus kijk na levering altijd het geleverde na, zodat er ruimte is om iets op te lossen, mocht er iets niet kloppen.

U kunt ons bereiken op 0497-571835 of mobiel op 06-53410529.

 

Bij annulering van materialen tot 7 dagen voor levering, kunt u de materialen kosteloos annuleren, tenzij er voor uw bestelling elders materialen ingehuurd zijn. De eventuele annuleringskosten zullen dan aan u gecommuniceerd worden.

Bij annulering binnen 7 dagen voor levering houden we de volgende tarieven aan.

Bij annulering van gehuurde artikelen wordt in rekening gebracht:

  • Binnen 7 tot 2 dagen voor levering: 25% van de huurprijs
  • Binnen 48 uur tot 24 uur voor levering: 50% van de huurprijs
  • Binnen 24 uur voor levering en bij annulering bij levering: 100% van de huurprijs.

  • Maximaal 50% van de geleverde verpakkingseenheden mogen retour.
  • Bij meer dan 50% retour wordt er (vanaf ) € 10,00 handelingskosten dranken in rekening gebracht.
  • Krat bier: wordt berekend per hele krat. Alleen volle kratten mogen retour.
  • Alle aangebroken verpakkingseenheden worden (per VE*) in rekening gebracht.
  • Een vat bier waarvan het zegel is verbroken, wordt geheel in rekening gebracht
  • De genoemde prijs/VE is exclusief emballage.*VE= verpakkingseenheid.VE van vaten bier= per fust
    VE van kratten bier= per krat
    VE van fris/wijn= per fles

U betaalt voor de dag(en) dat u de materialen gebruikt. In principe leveren we de materialen de dag vóór de gebruiksdag en halen we de materialen de dag na de gebruiksdag weer op. Mocht u de materialen meerdere dagen willen gebruiken, of wilt u de materialen meer dan één dag van te voren geleverd krijgen, hanteren we speciale tarieven en raden wij u aan een offerte aan te vragen, om vergissingen en onduidelijkheden te voorkomen. Mail of bel ons met uw wensen, en we zorgen dat u een passende offerte ontvangt.

Mail: info@janvanpere.nl of bel: 0497-571835

We hebben inmiddels een groot, eigen assortiment aan materialen, van waaruit we in heel veel wensen kunnen voorzien. Maar misschien bent u naar iets anders of specifieks op zoek, wat we niet in eigen assortiment hebben, en wat dus niet op onze website te vinden is.

Leg uw vraag toch gerust aan ons voor. We hebben een groot netwerk aan collega’s en leveranciers, die dezelfde kwaliteitseisen als ons hanteren, waardoor we nog veel meer voor u kunnen regelen.

We zien het als een uitdaging om samen met u te kijken, of we aan uw specifieke wensen en ideeën een invulling kunnen geven.

Algemene voorwaarden bedrijven Algemene voorwaarden consumenten